sobota, 14 grudnia 2013

Finisz i inauguracja

Finisz.
Akcja " Świąteczne dekoracje" zakończona.
Bombki wylakierowane, drewniane formatki pomalowane.
Oto końcowe efekty: 



































































Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca :) 
Inauguracja.
Dziś odbył się, pierwszy w naszej Gminie,  Kiermasz Bożonarodzeniowy.
Wystawcy dopisali, kupujących można było policzyć na palcach. 
Niska absencja spowodowana była głównie terminem i brakiem reklamy. 
Ale trzeba przyznać, że miło spędziłam czas. 



Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Bardzo dużo tych bombek. Mi najbardziej przypadły do gustu te ze śniegiem z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Bombki są dwustronne, więc śnieg okala obrazki z jednej i z drugiej strony.
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.
      asia

      Usuń
  2. Piękne bombki!
    Ja ostatnio mam problem z lakierem, już dwa razy skrobałam zakładki, jak bym nie pomalowała widać smugi. A tak mi były potrzebne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń