wtorek, 5 czerwca 2012

SYPIALNI CIĄG DALSZY

Miałam pokazać jeszcze najwazniejszy mebel w sypialni czy łóżko. Zawsze marzyłam o wielkim łóżku ale niestety nie mialiśmy dotąd gdzie go postawić, bo w starym mieszkaniu sypialnia była jednocześnie salonem.
Teraz moje marzenie się spełniło.
Mamy wielkie drewniane łoże- 180 x 200.

Czeka mnie oczywiście malowanie na biało. 
Niestety łóżko pokryte jest lakierem więc troszkę pracy przy nim będzie.
Poszukuję też narzuty w kolorze ecru. Niestety nic ciekawego nie znalazłam. Nawet pomyślałam, że można uszyć ale niestety brak odpowiednich materiałów.
Dodatki do mojej sypialni maja być w róże.
Powstały już poduszki bawełna z lnem.


Gdzieś na ścianie zawiśnie szmaciany wianek w róże.

Na komodzie stoi już komódka na biżuterię i lampka z motywem róż.



Manekin też czeka na różaną ozdobę metodą  decoupage.
Od ponad roku czeka tez do ozdobienia krzesło z lat 60-tych.
Jest już oczyszczone, teraz tylko moja ulubiona farba "Babie lato" i tapicerka z różanego materiału, którego użyłam do uszycia poduszek.
Myślę jeszcze o zrobieniu z tego materiału zasłon. 
Urządzanie domu to wieczna praca. 
Oczywiście bardzo przyjemna.
Pozdrawiam! 



5 komentarzy:

  1. Asiu pięknie u Ciebie;))) czytam i podziwiam sobie;)) zapraszam na mojego bloga ;) pa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu!
      Dziękuję!
      Twojego bloga już obserwuję.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Te poduszki w róże super są, krzesła też będą ślicznie wyglądać. A jak zrobisz z tego materiału jeszcze zasłony to nie będzie już za kolorowo?
    Gdzie nabyłaś ten materiał, mi by pasował na stół :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Talibra!
    Z tymi zasłonami, to mi się niedawno "urodziło".Oczywiście najpierw przypnę i zobaczę jak to będzie.
    A materiał znajdziesz na allegro. Oto link:http://allegro.pl/patchwork-rustykalne-roze-50cm-x160cm-bawelna-i2372524698.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, zerknę tam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń