piątek, 31 maja 2013

HERBACIARKI

Własnie kończę zamówienie na 3 herbaciarki. 
Dwie będą prezentem dla nauczycielek na pożegnanie klasy III, a ta trzecia to prezent dla pewnej duńskiej Babci.
Dwie pierwsze- klasyka- serwetka plus kolor pasujący do serwetkowego motywu. 
Tą serwetkę wykorzystuje już po raz trzeci. Jest prześliczna, kwintesencja piękna i  prostoty. 

 Ten motyw pojawia się u mnie po raz drugi. 




Pierwsza wersja miała lawendowe boki. Powiem szczerze, że bardziej mi się podobała a wyglądała tak:


Ta trzecie kompilacja serwetki i  malunku. 





Herbaciarka z muffinami będzie prezentem z okazji urodzin. 
Kiedy wnuczka razem ze swoją mamą powiedziały mi, jak ma wyglądać wierzch herbaciarki, pomyślałam sobie, że  będzie jak na choince- wiszące bombki w kształcie babeczek.
Dziewczyny wytłumaczyły mi, ze w Danii jest taki zwyczaj wieszania w domu gałęzi pokręconej leszczyny. Duńczycy wieszają je na ścianach lub pod sufitem mocując do nich różne ozdoby związane z porami roku lub świętami. 
Tak więc na skrzyneczce znalazła się gałązka pokręconej leszczyny i babeczki symbolizujące dzieci i wnuczki duńskiej Babci.
Mam nadzieję, że prezent się spodoba.

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.

5 komentarzy:

  1. obie sa przesliczne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie bardzo udane, ta z imionami wnuków sympatyczna bardzo :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję kochana za link!!
    Ładne prace..
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co!
      Dziękuję za komentarz.
      Pozdrawiam
      asia

      Usuń
  4. Herbaciarka z muffinami sliczna!

    OdpowiedzUsuń