niedziela, 3 marca 2013

GIEŁDOWE ZDOBYCZE

Pomimo wietrznej pogody na naszej giełdzie było dużo stoisk z " niemieckimi starociami".                
Oczywiście wypatrzyłam wiele interesujących przedmiotów, a kilka nawet przygarnęłam.
Najbardziej zadowolona jestem z dębowej witrynki.                                                                                       Marzyłam o takiej.... a tu dziś.
Proszę bardzo- stała i czekała na mnie.                                                          
Cena była bardzo atrakcyjna, nawet dostałam zniżkę na kluczyk, którego brakowało. 

 Mój kluczyk doskonale się wpasował.


Upolowałam jeszcze:
dozownik na ocet
 drewniane zakończenia karniszy 

 kamionkową miseczkę


półeczkę na przyprawy z porcelanową zawieszką


drewniana skrzyneczkę


drewniany talerz 

kamionkowy wizerunek Jezusa


prawidła


filtry do kawy, z których ma powstać wianek


kolejna drewnianą szpulkę


miniaturowe spinacze


haftowana serwetka


To już wszystko.                                                                                                                                            Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tymi zdjęciami. 

Pozwolę sobie jeszcze na dwa zdjęcia jajeczek. 
Już wszystkie są ozdobione . 
Mają za sobą również pierwszą kąpiel w lakierze.



Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz