piątek, 15 marca 2013

PRZYGOTOWANIA DO KIERMASZU

Już po raz trzeci, w naszej gminie, odbędzie się WIELKANOCNY KIERMASZ. 


 W tym roku będę na nim nie tylko jako wystawca ale również jako inicjator pewnych działań.
 Szefowa Gminnego Ośrodka zaproponowała mi poprowadzenie pokazu-szkolenia  z wykorzystaniem techniki decoupage.
Oczywiście bardzo chętnie się zgodziłam.
Zastanawiałam się, co takiego, na takim mega skrótowym szkoleniu, mogliby uczestnicy wykonać. Postanowiłam przygotować do ozdabiania serducha, podkładki i jajka ze sklejki.
Każdy z uczestników będzie mógł wybrać sobie element, który ozdobi.  Potem lakierowanie i ozdóbkę będzie można zabrać ze sobą do domu. 
Sponsorami pokazu-szkolenia są: 
ZACHODNIOPOMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W BARZKOWICACH                      I GMINNY OŚRODEK KULTURY W ŚWIESZYNIE.
Pisałam też, że będę wystawiała tam swoje prace. Jajka, które pokazywałam w poprzednim poście już są wykończone. Teraz pozostało tylko umieszczenie ich w skrzyneczkach, w których będą prezentowane podczas kiermaszu.
Jutro wrzucę zdjęcia pozostałych kiermaszowych wytworków.



Wspólnie z dziećmi przygotowywałyśmy w szkole kartki na ten kiermasz. 
Oto efekty naszej pracy.















Pozdrawiam!
Do jutra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz