piątek, 29 marca 2013

ŚWIĄTECZNE PRZYGOTOWANIA

Święta tuż, tuż.... 
Jednak za oknem pogoda iście zimowa. Koło 10-tej zaczął padać śnieg i tak sypie, sypie, sypie... 
Napadało już około 15 cm, znów wszystko pokrywa biały puch. 


A w domu świąteczne przygotowania....
Poranna wizyta w mieście zaowocowała kupnem ceramicznej formy na babkę w kształcie uroczego domku.
Cena  atrakcyjna- całe 9 złotych. Cudeńka w takiej cenie można znaleźć na koszalińskim targowisku.

W Lidlu kupiłam pisankowe foremki. Babeczki- pisanki będą wyglądały uroczo.

 
Wymyśliłam sobie, że stół w tym roku będzie w fioletach. Kupiłam serwetki, świece i kawałek materiału do udekorowania stołu. 

Wczoraj tworzyłam świąteczne dekoracje. 
Gdzieś w necie znalazłam jajka-baletnice, jak je nazwała ich autorka. Postanowiłam spróbować je wykonać.
Oto efekty:




"Baletnice" zasiadły w bielonym koszyczku razem z fioletowym hiacyntem.
Obok postawiłam wysokie kieliszki z decoupagowymi jajami.



 Zawisła również moja giełdowa zdobycz czyli dębowa witrynka.
Umieściłam w niej moje ażurkowe filiżanki z talerzykami i jedną różaną przyniesioną przez Mikołaja.




 Na dachu witrynki, obok wianka z filtrów do kawy,  zamieszkał aniołek.



Tak witrynka prezentuje się w dziennym świetle.

Jakoś wzięło mnie na wianki, więc powstał jeszcze jeden. Tym razem zrobiony ze starej książki pisanej gotykiem.









 Pisałam Wam, że moje prace jadą do Kielc na targi promujące nasz region. 
Oprócz lawendowej herbaciarki, decoupagowych jaj, pojedzie także koronkowa skrzyneczka z serwetnikami i różane świeczniczki.




W międzyczasie piekłam i lukrowałam babeczki.
Jutro wrzucę zdjęcia.
Pozdrawiam świątecznie!


6 komentarzy:

  1. Życzę Tobie i całej Twojej rodzinie wszystkiego co najlepsze na ten świąteczny czas !
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko!
      Ślicznie dziękuję za odwiedziny i życzenia.
      Tobie i Twojej rodzince również życzę spokojnych i pełnych rodzinnego ciepła świąt.
      Pozdrawiam
      asia

      Usuń
  2. Wesołych Świąt i wreszcie wiosny!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja witrynka jest boska... marzę o takiej:) ( Tylko gdzie ja bym to powiesiła:)? I ażury poukładane w niej.... piękności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu! Miejsce na pewno by się znalazło.Jakbyś była zainteresowana taką witrynką, to daj znać. Czasem można trafić u nas na taką za przysłowiowe grosze.
      Pozdrawiam
      asia

      Usuń
  4. Ślicznie wyszedł ci ten wianek. przymierzam się do zrobienia podobnego ale nie mam go gdzie na razie powiesić.
    pozdrawiam
    paulapearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń